Cursuri germana online cu profesor

Nu va incurcati in prejudecati! Cursurile online va ofera implicit mai multe posibilitati decat cele cu profesorul in fata! Nu aveti ce pierde, incercati!

Ganditi-va doar la o zi cu viscol afara iar Dvs., la caldura, intrati in legatura cu mine,  si exersati la limba germana! Nu sunteti nici o clipa singuri, vedeti desktop-ul meu, persoanjele cursurilor care va vorbesc si vi se adreseaza si carora trebuie sa le raspundeti.  E ceva NOU, absolut modern dar si eficient.

CUM sunt oragnizate cursurile?

 Simplu, ca orice alt curs cu profesor doar ca acesta se afla “dincolo” de microfon. Si daca aveti in vedere ca limba se aude nu se vede scris ceea ce vrobiti, atunci cel mai bun mod de desfasurare a cursului este cea online. Aceasta metoda pare a fi mai potrivita cu stilul anilor 2013 – 2020.

Cum se procedeaza atunci cand dorim sa facem cursuri limba germana?

1.  anuntati pe e-mail:  lili_voicu_romania@yahoo.com  in care imi descrieti pe scurt:

  • profesie ( daca sunteti inca student sau la medici – rezident , specificati aceasta)
  • obiectiv (doriti sa plecati, sunteti deja acolo, in Germania si nu puteti inca vorbi, desi stiti multe cuvinte etc.)
  • nivelul de cunostinte limba germana (incepator, A1, A2, B1…etc)
  • orele si zilele saptamnii  in care ati fi dispus /a sa faceti cursuri limba germana (e nevoie ca in jurul Dvs. sa fie liniste, pentru ca softul dupa care lucram are functia de a recunoaste si a inregistra vocea cursantului, sa evalueze intonatia, accentul cuvantului, a frazei etc. O alta parte a training-ului de comunicare ar fi aceea in care Cursantul “discuta” cu personajele cursului, raspunzand la intrebarile acestuia * pe teme de larg/interes) = cu alte cuvinte aveti nevoie de un microfon bun si liniste in locul unde va amplasati cu laptop-ul = Dvs – cursantul vorbiti foarte mult pe parcursul celor 90 – 120 minute cat tine cursul )

2.  prin e-mail stabilim o intalnire online – prin skype – ma aduceti in lista de prieteni si stabilim o zi si o ora – aceasta intalnire nu costa.

3. facem o lectie de proba ( testam puterea Dvs de concentrare, conexiunea internet, la randul Dvs cunoasteti profesoara, metoda de lucru, corectitudinea – punctualitate, claritatea explicatiei, adresare etc.) – nici aceasta intalnire nu costa

4. va decideti sa incepeti cursul = in acest moment virati in contul meu afisat la sectiunea “Contact” – suma pentru minimum 5 lectii in avans iar eu va trmit materialul pentru setul de 5 sesiuni de invatare.

Observatie: am nevoie de aceste date pentru a selecta corect pentru Dumneavoastra: cursul potrivit, ora cea mai buna pentru efortul intelectual ( se solicita multa concentrare),  daca va fi nevoie sa facem grup de 2, 3 persoane – sa existe compatibilitate ( varsta, preocupari, nivel intelectual etc).

Lectiile de limba germana sunt usor de urmarit pentru ca acest curs permite celor instruiti sa auda limba vorbita de nativul / nativa german, sa vada personajele si situatiile in care se vorbeste, se poate relua aceeasi problema de mai multe ori pana se formeaza reflexul vorbirii.
Cursantul primeste la timp pe e-mail  textul lectiilor, exercitiile si suportul audio, asa incat, in momentul inceperii cursului, are sub priviri materialul pus in discutie prin functia “share” din skype.

Timpul de desfasurare a cursului. Avand in vedere ca totul se desfasoara online, orele de curs limba germana pot fi stabilite intr-o mult mai mare varietate decat cele organizate la o institutie, sau chiar cu un profesor care s-ar fi deplasat la domiciliu. Nu poti cere cuiva sa vina la tine incepand cu orele 22, de exemplu. Optand pentru metoda online, se poate face curs chiar de la orele 22 – 24.

Fiecare sesiune de invatare – d. ex. pentru incepator – contine cel putin următoarele secvente pedagogice:

a)    familiarizare cu sunetul / pronuntie  (simultan);

b)    intelegere dupa auz ( fara a vedea text scris)

c)    acumulare treptata a notiunilor elementare de gramatica, cu aplicatie directa in exercitii (aici exista o tehnica de control a pronuntiei / frazarii, preluata prin microfon – cu recunoasterea vocii cursantului  si evaluarea computerizata simultana a corectitudinii);

d)    transferarea situatiei respective in propria realitate (vorbire libera).
Cu aceste tehnici şi metode pedagogice sunt luate in obiectiv intelegerea sistematica si practica a limbii, dezvoltarea aptitudinilor si competentelor pe timpul instruirii.